Ooops

Har inte skrivit på ett tag, har inte orkat och inte haft tid. är fullt upp ändå med en snat tvåårig pojke. Helst eftersom han är en kvällsmänniska precis som sin mamma:P
Men ska försöka börja skriva lite igen.

Känner mig stressad inför nästa fredag, så mycket som ska fixas. Det ska bakas bullar, tårta, kakor, städa fixa lite ballonger och mera. Men har bakat en sorts kakor alla fall så lite på g alla fall kan ju hoppas jag hinner göra nåt imorgon oxå men har tvätt så kan bli tajt. Ska försöka åka o bada med William oxå har man badkort måste det ju utnyttjas även fast jag inte är 100 procents frisk än:P

nej nu måste jag åtegå till filmen så jag hänger med lite, tittat på Dumpa honom:)

btw är så fast i How i met your mother:) love it:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0