William går ...

William går för fullt nu nästan springer fram, när man är ute med honom försöker han ofta springa åt ett annat håll.
Idag var vi på järvzoo som avslutning för sommaren med öppna förskolan. William såg kanske inte så jätte många djur men vi såg järvarna men han kallade dem för katter:P vilket han i o för sig kallar många saker just nu. vi såg även lodjur, vargar, fjällrävar o fler. Sen kastade william ner sin mössa på ett ställe men som tur var fanns det hjälpsamma människor, så vi fick tillbaka den:)  var en väldigt mysig dag, fast hade kanske varit roligare med furuvik, finns ju mer djur där i think.

Imorgon blire nog varmt så då ska jag passa på att vara ute william o jag går kankse till sandlådan o leker lite, om jag orkar han kommer väl bara försöka äta en massa sand. Men tycker han andra saker är roliga låter han nog bli:p
 
missade att lägga ut det när jag skrev det, men var för ungefär 1,5 vecka sen förra torsdagen tror jag.,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0