saker som har hänt och saker som inte hänt

tänkte ta att förklara vad det är för fel på min tumme. har nämligen kollat upp den för 6 år sedan. och de sa då att det var ledkapseln och senan som är trasiga på undersidan av tummen. det gör att jag kan översträcka tummen vilket jag inte ska göra. de sa då att det inte fanns någon anledning att operera det,. utan ifall jag längre fram skulle få mer besvär med ont skulle jag då kunna göra det. isf kommer de sy fast det, låter lite mysko, men men får se vad jag betämmer mig för.

hmm har inte hänt mycket de senaste dagarna. men var i gävle förra fredagen, träffade först maria och gick med henne på stan och kollade lite och käkade på östernspärla:P mums:) sen var maria o klippte sig då gick jag och mötte carro sen gick vi och kollade lte på stan. sen gick vi och mötte anna vid tåget:) var så länge sen man träffat henne:) var så roligt att träffas och prata lite tråkigt bara att det inte kan bli så ofta då hon bor l los angeles..
Sen tog carro o jag en buss ut då mötte vi cicci var länge sen man såg henne. sen blev de mat o tv med mamma o carro var förbi en sväng. sen på lördagen var vi o plockade lite i mormor gamla lägenhet sen kom kajsa dit o vi gick sedan o hälsade på mormor o då kom även kenneth o margitta dit. sen blev de gå en sväng så william somnade o sedan hämtade nisse mig:) mycket trevliga dagar:)

i torsdags fick vi tillbaka bilen igen, pappa har haft den för att fixa en massa saker före besiktningen. han besikta den även i torsdags det var ett litet fel som skulle åtgärdas, spaken man byter tll helljus är lite glapp:( suck när de var så mycket saker som hade varit lite fel på som pappa hade fixat så gick den inte igenom på grund av det där lite fjant felet:(
sen hade de med sig skor till william o skidor o snowboard o grejer till mig, på torsdag bär det iväg till vemdalen;)

vi kommer åka tidigare för antar att det kan bli en del stopp för willam ska ha käk eller annat:P men hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0