nytt år, nya tankar;9

nyårafton var najs. åt oxfile, mycket gott:p sen vid tolv stod william och jag inne och tittade ut på fyverkerierna hade glömt öron grejerna glömt bort vad det heter:S så tyckte det var lika bra tt vi blev inne. men william tittade bara på lampan i fönstret han brydde sig inte om något annat,, ;) sen väntade vi på tove som vi skulle skjusa hem. när vi kom hem somnade jag på typ en gång. william med..

hmm annars har jag inte gjort så mycket.

Har funderat mycket på hur jag ska göra med min tumme har gått och haft ont lite då och då länge nu. men på sista tiden har jag haft ont oftare och i visa lägen. Men även om jag gör en operation är det inte säkert det kommer bli bra då heller. jag kan ju lika gärna få mer problem o mer ont:S hmm vet inte alls hur jag ska göra, vad tycks?

snart är det vemdalen också har velat lite fram och tillbaka hur jag egentligen vill göra men det blir väl att jag följer med, får väl hoppas på de bästa helt enkelt.. Men ska bli skoj att åka utför i år igen:P dock vet jag inte om jag ska åka skidor eller snowboard;) tror båda följer med så får jag göra båda:P

Kommentarer
Postat av: Lina

Kolla upp tummen, det verkar farligt!

Varför fick Tove skjutsa hem er, är det verkligen lagligt?:P

Nu har jag reservanmält mig till Vemdalen! Jag kan lätt vara lite barnvakt då jag har åkt något varv skidor om han tillåter och jag får följa med=)

2009-01-08 @ 22:21:55
Postat av: Lina

Kolla upp tummen!

Får verkligen Tove köra hem er?

Jag har reservanmält mig till Vemdalen så jag kan vara lite barnvakt då jag har fått åka lite om William tillåter och jag får hänga med =)



Kramar

2009-01-08 @ 22:24:30
Postat av: Cicki

Du måste följa med till Vemdalen! Kommer bli så kul! Och kolla upp tummen för säkerhets skull..

2009-01-11 @ 21:21:52
URL: http://echristineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0