Besök :P

idag kom lisa hit hon tog en buss från resecentrum sen gick william o jag o mötte henne vid bussen. Det vasr roligt med lite sällskap, skönt att ha någon annan än nisse att prata med. synd att hon inte kunde stanna så längre men nästa gång blir nog längre:) Vi var här ett tag sen tänkte vi ta bussen in till stan en sväng före hon skulle med tåget hem igen. men vi missade bussen så vi började gå de 7 km mot stan men ungefär halvvägs lr nåt gick vi på en buss för skulle vi inte ta den skulle lisa missa tåget. så william o jag hoppade av på stan medans lisa fortsatte till resecentrum.

Sen gick william o jag in på bibblan o hämtade hans bok. gick o köpte lite godis på alen, hade billigt så kunde inte låta bli plus att jag ville ha dumle:P sen gick vi till tewes o köpte en varmmacka eller va det nu hette med mosarella, pesto o soltorkade tomater på var väldans gott:) sen gick vi i några affärer medans vi väntade på bussen. Hittade en stickad tröja som var väldigt skön men kunde inte bestämma mig om jag behövde en så det blev ingen:/ ångrar mig nästan nu hehe...

När vi kom till busshållplatsen var de en del folk där men inte så mycket men före bussen hade kommit var de jätte mycket folk där. Och när väl bussen var kom, så visade de sig att de redan var 2 barnvagnar på så vi fick stå aldeles vid dörren o varje gång någon skulle av lära jag flytta på mig var så drygt:( nästa gång åker jag någon buss som inte går ungefär när skolorna slutar.

men nu är vi i alla fall hemma igen. nisse kommer jobba sent idag tidigast till klockan 7 men skulle tro de blir längre. men men får ta o titta på en film lr nåt om jag hittar någon jag vill se. Men nu måste jag byta blöja på gullungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0