Helgen + veckan:S


I fredags firade man pappa och träffade mamma, syskonen, mormor, farmor och kusinerna:)
Vi spelade spel på kvällen var jätte skoij;:) William åt smörgåsrån för första gången och sen lyckades han få in handen i tårtan så kanske fick i sig lite grädde oxå:P hehe tokunge men tror faktiskt pappa hjälpte till lite:) William vägrade sova för han var så uppe i varv, men till sist efter några timmar somnade han som tur var:)

Sen på lördagen var jag väldigt trött, åkte ner och gav Lina en födelsedagspresent, hon fyller på onsdag men då är hon uppe i Umeå igen. Sen lånade jag även några filmer av Kajsa the holiday är den enda jag kommer ihåg, för den tittade jag på imorse:P Sen hem och plockade klart i kartongerna fikade lite med mamma o pappa sen hem till shamn igen. OCh började packa ner lite saker i lådaor inför flytten på fredag. Sen gjorde vi en gryta av lite grytbitar mamma skickat med, blev gott:P blev bulgur till tycker det är godare än ris:)

Söndagen var det nisse första fars dag så han fick ett paket av William:) sen packades det några till lådor hmm minns inte om det hände något mer den dagen var ganska boring,

Idag har vi plockat ihop hyllan och packat ännu mer saker,. William vaknade imorse av att det ringde var någon som ringt fel suck:( men sen när jag satt och tittade på the holiday somnade han och sov på mig i timme kanske märktes att det behövdes. Nu sover han igen, skönt att kunna få något gjort en stund. nyss var ahmed o sergio här för att bestämma lite inför hon som ska hyra våran lägenhet, som kommer i slutet av november. nu har nisse skjusat dem till tågstationen. Så jag har inget att göra lr egentligen hur mycket som helst men orkar inte.

På torsdag ska jag nog till gävle och träffa syster och sen ut till bergby o vara med på pumpen. sen blir det flytt på fredag plus att william o jag ska till bvc och väga o mäta:) var ett tag sen nu så ska bli intressant att se hur mycket han växt., usch tycker det ska bli så jobbigt med flytten:( Känner mig stressad och som om de inte kommer bli som jag vill:( men får hoppas allt kommer bli bra orkar inte hålla på så här det tar kål på mig!!

Kanske ska titta på layer cake senare får se om nisse orkar,.nu måste jag gå o börja med maten om de ska bli någon mat idag:P kanske blir ungsbakt falukorv eller nåt annat gott får se vad jag hittar för roligt i köket.


Matdags hemma och hos Mormor o morfar..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart ska ni flytta nånstans då? =)

2008-11-10 @ 19:44:42
URL: http://trasigleksak.wordpress.com
Postat av: Sofia

Och förresten, jag tycker också om bulgur bättre än ris =) ÄLSKAR bulgur. =) Ska förresten ta å gå å göra mig nån slags röra och bulgur nu tror jag =D

2008-11-10 @ 19:47:35
URL: http://trasigleksak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0