Tvättning m.m.

väntar på att williams gröt ska svalna lite så jag kan ge honom den, under tiden tänkte jag passa på att skriva lite grann:)
Idag har vi varit och handlat mat, så ikväll blir det hmm kanske tacos lr nåt annat gott. sen håller vi på att tvättar, william hade inga bodys kvar så behövdes verkligen:p plus att alla mina leggings var lortiga.

Nu för tiden brukar jag springa omkring i leggings hela dagarna har kommit underfund med att det är skönt. så därför blev det ett par strumpbyxor nu istället vilket är typ det värsta jag vet. Då själva skarven lr vad jag ska kalla det, som går över tårna alltid hamnar obekvämt. när jag var liten brukade jag de få gångerna jag gick med på att ha lr blev tvingad att ha strumpbyxor, brukade jag tejpa upp dem på något vis så det blev bekvämare:P Kan tänka mig att det såg ganska roligt ut men men.

hmm har inte lyckats lägga in bilderna från kameran på datan än men ska försöka göra det snart så jag kan lägga in lite nya bilder på lillkillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0