Lördag, :P

igår slutade nisse vid 23. så när han kom hem sov jag redan.

inatt sov william en stund i sin säng runt 3 timmar det var riktigt skönt att kunna strecka ut sig lite. sen vaknade han vid 8 imorse. så då var det bara att gå upp.

sen kom lisa vid typ 12 och hämtade mig, Hon, per o hennes mamma skulle iväg på någon julmarknad i ljusne o frågade om jag ville med. så klart jag ville göra något annat än bara det vanliga tråket, det tackar man inte nej till, Så vi åkte till ljusne försökte parkera någonstans där vi inte skulle behöva betala men slutade med att vi ändå lära betala:/ hehe sen var det lite utanför folkets hus sen var det masser inne. mycket fina saker men var så dyrt så blev ändå inget köpt:/ sen åkte vi till mias prylbod o kollade lite där istället:) hittade några saker tex 2 lila ganska små koppar med fat till egentligen inget jag behöver men lila är så fint så man kan inte låta bli:P
efter det tog vi en fika på tewes med saffransbulle o mer:) gott.

De hade så söta granbockar i ljusne på markanden, men de kosta 400, hade de varit billigare hade jag nästan köpt en;)

Sen gick jag till nisse som var på verkstäderna med några kompisar o spelade wow vad annars?:P hehe
ja sitter fortfarande o väntar på att han ska bli klar sen ska vi åka handla lite o sen åka hem igen:) hoppas det blir snart orkar inte vara kvar här har inget o göra ju:( O annars hinner ju alla affärer stänga oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0