Kallt, mörkt och ensamt

I söndags eller måndags när vi tvättade råkade vi låsa in nyckeln i tvättstugan så vi inte kunde komma in dit igen och inte heller i in i lägenheten så nisse fick gå och plinga på hos en granne som var så snäll att han kom ner och öppnade tvättstugan åt oss. Som tur var annars hade vi lära ringt nisse mamma och hon hade lära åkt hit., Som alla forstår var det nisse som låste in nycklarna eftersom jag bärde william var de han som hade koll på dem:P hehe

idag har william och jag varit och lämnat in avtalet, till den andra lägenheten och sen gick vi en liten promenad och letade fars dag present men gick inget vidare. hade bestämt mig att jag skulle köpa ett par dunsockor/tofflor men finns fan inga så stora som i nisses storlek.. ger snart upp måste hitta något annat istället.

usch nu för tiden är det så kallt ute och det är typ mörkt hela dagen:( man blir så trött den här årstiden känns som jagt skulle kunna sova dygnet runt. men måste ju ta hand om william oxå..

Usch är trött på att vara så mycket ensam som  jag är i jämt eftersom nisse jobbar så mycket plus att hur kul är det att alltid umgås med han? inte så jätte kul vill ha någon annan att prata med gå promenader med bara hänga med. Men vet ingen:( känns som jag ibland när han kommer hem typ pratar i hjäl han för jag inte haft någon annan än William att prata med på dagen.. aja hoppas på bättring snart kanske lyckas hitta någon att umgås med snart..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej :) Den 21 nov är jag ledig kanske kan träffas då? Jag skulle kunna komma till Söderhamn.

Kram på er

2008-11-06 @ 23:45:06
Postat av: Christine

Förstår dig.. måste vara jobbigt att inte kunna ha en riktig konversation så ofta.. synd att jag jobbar så mycket annars hade du kunnat ringa mig.. Finns det inga mamma grupper eller liknande som du kan gå på?

2008-11-11 @ 14:39:43
URL: http://echristineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0