Spanien

Ja nu är syrran i spanien i 15 veckor:( tråkigt men roligt för henne:) hon ska praktisera på ett sjukhus mellan 8- 14 om dagarna snacka om sköna tider, hela resten av dagen kan man ju hitta på skoj:) Men hon kommer hem en svängi april alla fall:P tur de.. jag skulle oxå vilja vara borta så där länge utomlands fatta vad roligt, hoppas att man någon gång i livet kan göra det.

Jaja idag ska man in te stan o glo litepå bokrean inte för jag tror jag kommer hitta nåt men man kan ju alltid titta åndå. synd att jag skulle på fg(min påhittade förkortning) annars hade jag kunna hängt med pappa o brorsan till uppsala vilket hade varit skoj;P skulle verkligen vilja komma bort en sväng:)

Men men var mening att jag skulle ha åkt bort i helgen med killen men då blev det inte så heller, suck:/ men de ska bli någon annan dag:) behöver verkligen komma bort känner mig så deppig o uttråkad behöver få göra något roligt o slippa tänka så mycket.
nej nu måste jag ta o duscha om ja ska ta mig in te stan idag nån gång;P


byebye

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sådär kände jag mig i slutet också....=/ det var drygt....=( å att man hade ont överallt gjorde inte direkt rastlösheten bättre. Kanske kan ta en fika nästa gång du kommer till söderhamn?? om du har lust =) längesen jag tråffade nån unfare nu.... hehe, unf e ju förtusan i princip nedlagt här verkar det som....

2008-02-26 @ 14:18:15
URL: http://kaldorei.blogg.se
Postat av: Lina

Hallå kussen!
Hoppas allt är väl. Jag ringde en sväng igår, men det var ingen hemma och svarade.

Kramkram

2008-03-06 @ 10:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0