Alla hjärtans dag

vem kom på denna dumma ide? Är man kär kan man väl visa det alla dar och kanske ha någon annan dag som man gör något speciellt. Känns ju inte vidare speciellt om man visar hur mycket man tycker om någon på alla hjärtans dag då det är väldigt många som gör det. Nej för min del ska jag ha en mysig dag med killen någon annan dag för man ska väl ändå visa sin kärlek i jämt och inte bara på en speciell dag. Men sen kan det ju vara en fin dag att visa sin vänner eller mam, pap syskon att man tycker om dem idag men som sagt de kan man ox göra vilken dag som helst:P

Moget att jag kommer lära åka hela vägen till karlskrona för att skriva en tenta för att det inte gick att göra i gävle, so not peppad på de men men hoppas att jag lyckas lösa det på nå vis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0