chritmas is all around me;)

william har blivit duktig på att ta sig fram nu:P Han följer efter en eller tar sig dit han inte får snabbt så man kan inte lämna han ens ens sekund längre vilket är lite jobbigt,. men han är så gullig oxå när han kryper omkring så de är inte bara jobbigt:)
han är även väldigt stadigt att sitta upp själv också men det har han varit ett tag men blir bara stadigare och stadigare knappt man behöver ha koll på honom när han sitter o leker..

de senaste 2 dagarna har varit lite jobbiga har hållt på o baka en massa eftersom jag ska ge bort i julklapp till mormor o farmor, så har varit lite jobb men nu är det klart alla fall nu ska det bara packas lite sen ska vi till mamma o pappa. vi borde hinna iväg idag hoppas jag tycker det är så drygt att åka på julafton morgonen. Men det beror helt på när nisse slutar idag. han trodde alla fall det skulle bli ganska tidigt så det är ju bra. sen ska williams farmor med familj komma för vi ska ha en liten julafton idag med dem, eftersom vi är hos mina föräldrar imorgon. Så beror på när de kan komma o hur mycket klockan blir när vi är klara ifall vi hinner åka idag..

Jag vill ju dit för jag vill vara med o klä julgranen då vi inte har någon julgran i år, men nästa år då j'vlar ska vi ha en va en nisse säger;) för william ska ha en julgran han:P

annars har det inte hänt så mycket. Har varit in te stan 2 ggr förra veckan med buss båda ggrna den ena till bvc o den andra för att köpa julklappar men nu är de klart alla fall:P så skönt.. fast det har det ju varit några dar nu så..
sen på fredagen kom mamma o pappa o hämtade mig o william så vi sov där till lördagen sen på lördagen kom nisse o hämtade oss när han slutat jobba.. träffade lisa på fredagen en sväng:D hon gav william en julklapp, så snällt gjort:) men han har inte öppnat den än de får han göra på julafton:P lr blir nog jag som får öppna hans paket tror inte han lyckas så bra med det:P men nästa år då kan han nog det..

nej nu måste jag passa på och packa ihop lite grejer medans william sover en stund. Men God jul och Gott nytt år på alla;)

bara någon vecka om ens så
Hade ingen ny bild att lägga in så blev en från när han är bara någon vecka gammal:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0