Sommar, cp sommar

Denna sommar har inte blvit vad jag tänkt, allt har gått åt helvete.. känns inte ens som sommar.
Studenteten var bra allafall hade verkligen roligt, får skriva mer om det en annan gång.
Sen har jag varit i laviken och varit ledare åt barn sen hr jag varit i uppsala oxå,
tältat har jag oxå hunnit med en gång. sen har det inte blvit mycket mer
sen nu är det inge roligt firren mår jätte dåligt vill bara att de ska bli bra men man vet inte vad man ska göra för att muntra upp henne. Men hon måste tänka positivt och se framåt annars kommer det bara ta längre tid att må bättre igen, vill inte se henne sådär ledsen det gör en så ledsen.
Hoppas hon vet hur mycket hon beyder för mig och att jag alltid finns här för henne!


Nej nu måste jag återgå till tvättandet sen ska jag klippa gräset, laga mat, duscha m.m har massor o göra måste nog börja packa oxå på söndag ska jag åka ner till mamma o pappa i borås sen ska jag vara med dem någon dag och sedan åker vi hem igen:)

DU betyder så mycket för mig gumman, utan dig skulle jag inte klara mig!<3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0