Borås here I comes;)

Då sitter man här då fast jag borde göra andra saker, som att packa, städa o sånt ska ju faktiskt åka imorgon tidigt,. Usch måste gå upp redan vid 8 någon gång de var längesen nu. vill inte men får försöka sova på bussen eller på tåget:) Fast jag brukar ha svårt att sova på såna ställen. Men kommer nog vara skapligt trött imorgon så då kanske det går. Men resan kommer ta bra lång tid:/ Suck åker vid 10 från gävle och är framme i Borås vid 16:/ vad ska man hitta på, på tågen? Hoppas man träffar på någon o prata med skulle vara skönt som när vi åkte upp till umeå jag och Carro då satt vi o prata hela natten:P de kommer jag aldrig glömma det var riktigt skojiga typer det;) Nog pratat om tåg nu..

Kommer bli sent ikväll kan jag lova ska göra det ena och det andra så måste noga ställa flera larm om jag inte vill sova över imorgon:P Och det vill jag inte kommer bli så skoj;P hoppas jag alla fall:)

Snart ska jag till Firren en sväng och försöka få henne o tänka lite positivt och lämna några filmer så hon har något att göra. Saknar hennes flummiga jag hoppas hon blr sig själv snart igen,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0