Speciell

Igår vann modo sm guld. segt jag tyckte linköpning skulle ha vunnit men men modo var väl värd att vinna på nåt sätt de med. Inte för att jag kan se det. Nej nu ska jag sluta gå o vara sur över saker för att det är söndag, ska tänka positivt även om det är svårt.

Idag sökte jag till högskolan sökte jurist, turism och nå mer minns inte vad det var. Men ska söka polis till hösten så skulle ja komma in på det som jag inte tror att jag gör. Men om då hoppar jag av det jag ska går, om jag nu i överhuvutaget orkar plugga.

Längtar till 15 då ska jag till spanien ska bli så¨roligt hoppas jag. var ett tag sen man var där nu. Ska bara slappa, bada, sola och shoppa inte tänka på nåt jobbigt. behöver verkligen komma bort och tänka. Finns saker som snurrar i huvudet som måste ut därifrån saker man bara vill glömma.

Skriver kanske mer senare annars en annan dag:p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0