snart 2 månader

På måndag blir William 2 månader! känns som att tiden går väldigt snabbt. Känns som jag inte hunnit gjort något under dessa månader utom att ta hand om lill pojken. Imorgon ska jag till Gävle o gå på student det ska jag även göra på fredag då Lisa tar studenten.
Hade även tänkt att jag skulle hinna köpa lite grejs till mig själv när jag ändå är i gävle men vi får se om ja kommer hinna med det.

Idag har jag varit på babymassage men idag var det bara jag o en till med men kändes som vi verkligen fick lära oss hur vi skulle göra också:D William tyckte det var skönt att bli masserad och efteråt somnade en en stund. nu förtiden brukar han knappt sova på dagarna.

Moget när det inte funkade när jag skulle fixa så William blev med i tidningen, jävla hemsida o inte fungera!!!!! Ska försöka igen senare hoppas de fungerar då..

Hej svejs nu ska jag ta hand om lillpojken:P


Kommentarer
Postat av: sofia

Ja visst e babymassagen mysig =) Synd att man bara kunde gå dem där enstaka gångerna. hade varit mysigt om det var en stående grej varje vecka nu med.... mysigt å träffa dem i föräldragruppen å så också ju.

2008-06-11 @ 18:43:59
URL: http://kaldorei.blogg.se/
Postat av: Christine

hihi. han är så söt! Kanske ses idag! Ska ner på Dianas student.

2008-06-12 @ 12:40:54
URL: http://echristineb.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej :) Tack för uppvaktningen på min student :D Var så mysigt att få hålla i lilla William. Hoppas vi ses snart igen =) Ta hand om er!

Kramar från Lisa

2008-06-16 @ 22:12:49
Postat av: Lina

Hej!



Vad fin han var i tidningen!

Vi ses kanske en sväng imorgon då. kram

2008-07-21 @ 09:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0