Mamma, + shopping

Imorse kom mamma hit, vi var och lämnade in lite gamla saker på en loppis. Sen åkte vi och åt, sedan gick vi i lite affärer försökte hitta lite julklappar men blev kanske en enda men nu är jag klar till den personen alla fall. det är ju bra:) När vi varit i lite affärer åkte vi hem hit o fikade lite o sedan åkte mamma hem igen. Var skönt att ha någon att umgås med:)

Har köpt julgardiner till williams rum nu med nallar på dem blev riktigt söta i hans rum:P
William har typ börjat krypa eller han tar sig fram på något vis alla fall han far runt över allt och gör bara sånt han inte får typ har ner dvdn, har ner saker från hyllan och mycket mer:P man måste ha full koll på han jämt nu hinner knappt göra något.-.

Undra vad william o jag ska göra imorgon, kan inte bestämma mig om jag ska ta mig in te stan lr inte.. men men får se har ju ändå ingen att umgås med så blir ju inget kul hur jag än gör:(

Min värld svajar kraftigt just nu! hate it...

WIlliam några timmar gammal
Bara några timmar gammal:) sötisen min:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0