Sundays.

Kan det finnas nåt mer störnade än söndagar. Jag har aldrig gillat söndagar allafall inte de senaste åren.
Man blir bara deppig av att veta att det är söndag. Skola dagen efter, Firren åker hem om hon är hos sin pappa, allt stänger så tidigt o ännu mer nackdelar. Usch tycker inte söndagar borde få finnas.
Man känner sig så ensam vill bara vara nära någon som tycker om en, men de kommer väl aldrig ske.
Nej nu ska jag inte ta o va allt för negativ söndagar är ju ändå sista dagen på veckan sen kommer det ju en ny vecka efter med nya äventyr får börja tänka så:p
Jaja ska väl ta o sova så man kanske orkar upp men problemet är bara att jag inte är ett dugg trött så antagligen kommer det dröja länge innan jag kan somna.
Tänk om man ändå fått haft någon o krama om när man ska sova då had ja somnat bra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0