Tada

Har nyss kommit hem från söderhamn har varit på möte, har varit mestandels skoj.
Lite segt att jag vet inte men hade väldigt skoj, träffade en del nya roliga människor o såna man träffat förr:P
Haha ge mej Firrens kommentar hon sa idag den vara bra, så nöjd skulle vilja säga 1-0 te mej..
Men känns endå mysko på nå sätt kan inte sätta fingret på va de är men har 3 olika anledningar de kan vara.
mjoo är så fucking trött blev inte så mykke sova inatt låg o prata hela natten.. men de var trevligt de o;P
När du ser på mig vill jag ha mer av dig:P
hmm ida är de sönda uscha, men ska tänka positiva tankar o inte på de som snurrar i mitt huvve,.
även om de nog kommer bli så ändå. väggen, handtaget o örjan e min kommentar lr kanske kotten va vet ja..
Har haft skoj me er alla i helgen:) även fast inte högskoleprovet verkade gå så bra:p


Har varit hemma i kanske en timme o e redan trött på de o vill iväg.. suck längtar te man flyttar lr skaffar en pöjk så man har nån stans o ta vägen. men de kommer nog dröja båda, känns som de inte går nå vidare för tillfället orkar inte engagera mej, men en da kommer ja oxå hitta nån. sen att man tycker om nån e ju en annan sak men tror inte de kommer bli når där men man kan ju hoppas:p
 
FYFAN VA JA HATAR VISSA SOM ÄLSKAR ATT FÖRSTÖRA O FÖRSÄMRA ENS SJÄLVFÖRTROENDE, JA JAG TALAR OM DIG.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0