De galna anonyma esteterna;)

Igår hade jag och firren väldigt roligt. Det hela började med att hon skulle testa en brun peruk som min mormor haft sen kom vi på att vi skulle spöka ut oss. Vi skulle bli esteter, om jag säger så.
Vi hitade ett par ljusgula nike byxor som jag satt på mig medans firren satt på sig ett par vita med ränder på vet inte vad det var för matrial. sen tog hon på sig en ljusgul tröja med en grön och vit sak ovanpå. sen hade hon byxorna uppdragna och ett par rosa sockor och röda skor och rosa örhängen, lila sjal, svart löshår och rosa mössa med toffsar på:P haha hon såg så rolig ut just ja hon hade en vit lång kofta oxå. jag hade på mig en grön sjal, röd tränningsjacka/tröja, en blå kavaj ovanpå, gröna örhängen, kattöron, ena byxbenet hade ja uppe, sen hade jag ett pr blå sockor på mig och ett par blå sockor. vi såg väldigt roliga ut. plus att vi hde sminkat oss med typ illrosa ögonskugga och firren hade streck på båda kinderna jag hade bra på ena:P sen gick vi o tog ut pengar folk tittade väldigt mykke på oss. Vi låsades att vi skulle på maskerad:P '
sen åkte vi bil in till stan du skulle vi gå in på donken på stan, då fegade vi ur och tog av oss några av sakena men vi såg ufortfarande roliga ut kan jag säga.. Men har man inget och göra och tråkigt så kan man ju alltd hitta på nåt skoj som vi. Är man uttråkad kan man ju alltid ringa oss vi har alltid tokiga ideer för oss;)


Nej nu ska jg fortsätta med mitt galna liv;) Får sevad denna kväll erbjuder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0