Snö

igår gjorde jag en dumlekladdkaka:P blev ganska god men inte så god som jag trodde den skulle ha blvit men men får testa göra på ett annat vis nästa gång kanske de blir godare:)
sen tittade vi på gladiator, som nisse har tjatat om så länge men jag har inte velat se den men igår gick ja med på det så nu har jag alla fall sett den så ikväll ska jag tvinga nisse att titta på stolthet o fördom!!! gladiator var helt okej men jag tycker den var så sorgslig, men bra:) men ikväll blir de en av mina favo filmer eller alla fall en film jag tycker är bra.

nu ska jag ta o mata william får se vad de blir för mat. nu har han börjat försöka resa upp sig mot saker har lite bilder på det men de är inte på datan än så kan inte lägga upp någon men ska ta o fixa in dem snart så då lägger jag upp en här:P kanske blir e center idag får se om vi orkar ta oss till bussen i snövädret. annars får de bli imorgon..

Kommentarer
Postat av: Caroline

åå det det låter gått me dubble kalddkaka:)

2009-01-19 @ 16:42:51
Postat av: Anonym

Va roligt att han börjar försöka resa på sig:P Saknar er så mycket!! Puss på er sköt om er<3

2009-01-19 @ 16:44:11
Postat av: Lina

Ska vi göra en pakt?

Du bakar en sorts kaka och jag en sorts som vi tar med till vemdalen, då får du ju en chans att göra dem igen och jag får en chans att äta dem:P...

2009-01-19 @ 18:51:42
URL: http://stinafilippa.spaces.live.com
Postat av: Cicki

åh.. dumle lät gott :)

hihi, har läst att du skrivit om Stolthet och fördom förut och nu har jag äntligen sett den.. var så bra!! och jag grinade en del också..



Jag kan också vara med på din och Linas pakt.. i alla fall vad det gäller ätandet :P

Hinner jag baka något så gör jag det.. men jobbar och måste hinna städa lägenheten innan jag åker så att det inte är så rörigt när Emanuel kommer hem från Indien..

Ses om några dagar! Kram

2009-01-20 @ 10:46:33
URL: http://echristineb.blogg.se/
Postat av: Emelie

Om ja hinner gör jag en och tar med;P

mm den är så himla bra:)

jepps ses om nån da:)

2009-01-20 @ 13:16:56
URL: http://forrezimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0