Gävle, shopping o mera;)

i tisdags var man till gävle åkte tåg har inte gjort det på över ett halvår var lite läskigt:P hehe helst när man skulle ha barnvagn med. hade hoppats de skulle vara lite folk men det var jätte mycket folk.:/ suck hissen fungerade heller inte på tåget så det var skit krångligt för ingen hjälpte en:( men william tyckte det var roligt att åka tåg alla fall. sen när vi kom till gävle mötte vi upp carro:) då hade william somnat så carro o jag gick i några affärer tills william vakna då vi gick och åt så william oxå kunde få lite mat. Men det fanns ingen barnstol ledig så fick hålla i honom och mata han. de gick bra det med sen blev de mer affärer och shoppa en massa:P sen var vi o fika och gav william gröt då fanns det en matstol alla fall så det blev lättare då. sen följde jag med carro till bussen men den var inte inne så vi gick in på hemmakväll och då hittade jag tre filmer som jag köpte till pappa i födelsedagspresent, :) han fyller på fredag:)
Sen åkte carro med bussen och william och jag gick till tåget och åkte hem. Nisse hämtade oss vid resecentrum:)
Jag köpte ett par svarta stövlar, en svart stickad tröja, en svart klänning, en lilasvart klänning, och säkert nått mer jag glömt skriva typ leggins tror jag att de blev ett par:P

Var skoj att komma iväg lite men blev inga julklappar som jag hade velat då det börjar bli dags är så segt o vara ute i sista stund som jag alltid brukar vara.

Nej nu lär jag återgå till william men skriver mer senare om idag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0