förr o nu-.-

Har blvit frisk nu alla fall. sedan har det varit mycket vi har varit o handlat julklappar, varit på julskyltning m.m. Köpt en ny bilbarnstol har vi gjort eller william får den i julklapp av sin farmor. i helgen åkte jag tåg till gävle o mötte carro sen mötte vi upp Kajsa, Linnea, Markus, Diana och Kicki så sen bowlade vi:P jag vann på min bana över kajsa, kicki o carro:P hade ingen koll på den andra de låg en bit framför oss hela tiden.. Sen tog vi bussen till mam o pap. VI gick till mormor och hjälpte till lite i flytten. När vi väl flyttat klart fikade vi uppe i hennes lägenhet lr vad man ska kalla det på solberga:)
Mormor låg i sin säng sen skulle jag hjälpa henne upp men då frågade hon om man kunde åka på golvet, och satte sig ner på golvet istället. och hasade sig fram till william:) Sedan hade hon gymnastik med kajsa o mej, hon visade:D hehe så gullig:) Sen blev de hem o pratade o umgicks med maria, var trevligt man träffar henne inte särskilt ofta nu förtiden..

Sen kom nisse o hämtade mig på söndagen. sen kollade vi på arn 2:an minns inte vad den heter men den var ganska bra.
imåndas städades det lite, tvättades det och byttes gardiner.
igår var vi till öppna förskolan en sväng och träffade lite andra bebisar, det var trevligt. sen gick william o jag o tittade efter lite julklappar men hittade inte det vi skulle ha. så måste leta någon annan dag igen:( suck vill bli klar med det där nu!!
när klockan började närma sig fyra gick vi till verkstäderna och väntade på nisse som skulle hämta en sak där.

idag blir typ lite städning inte mycket mer än så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0