Gbg dåe

ihelgen har jag plus massa fler varit i gbg:)
Har mest varit skoj men det var inte så skoj att bli tagen av kontrollanten på spårvagnen:/
så nu måste man ta o tala med mamma om hon kan betala de 800 kronorna. Suck vill inte hon  kommer bli så jävla arg. uscha men jag ska testa överklaga först men skulle tro att de inte leder någonstans:/
Jaja men sen efter det gick vi på Liseberg de var riktigt skoj:P
Den nya karusellen uppswinget var rikitigt rolig:D
Men kändes inte som det blev att åka så många.

Suck på vissa töntiga människor man måste stå ut med ibland, men som tur är kan man ju allafall försöka undvika dem så mycket som möjligt.

ÅÅh arg var nåt jag tänkte på men det försvann lika snabbt som det kom upp:/

yes men nu måste jag dra te körskolan på teori men hare fine:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0