Vilket Party..

Idag var man till sthlm me skolan och gick på museer, hann även med att spana lite på folk.
Vi hade skoj i bilen vi skrattade ganska bra åt bratsen o andra roliga människor vi såg.
jag råkade säga ganska måga ggr att jag inte hade några kläder på mig, vet inte vad ja fick det ifrån skulle säga att jag hade lite eller mindre kläder på mig än dem:p Men jag frös inte nå speciellt så de var ju bra.
sen var vi o käka o gick en sväng på stan, hittade inget speciellt hann inte titta så mycket men skoj hade vi kände mej på så bra humör då. var jätte glad kändes som det lyste om mej:P

hahá nu känns allt bara förjävligt. vet inte vad det beror på kan ju tänka ut en hel del anledningar men ingen som ja tycker stämmer riktigt bra. Men får hoppas på bättre humör imorrn då.
Inte på förmiddan då för då skirver ja högskoleprovet men på eftermiddan för då ska ja träffa firren, kicki mfl:P


Tack för att ni förgyllde min dag Viktoria o Anna:D plus ni andra:P

Du kommer aldig nära mej igen det kan du glömma
Jag ska vara stark nu du ska inte få lura in mej i din fälla igen
Jag ska kämpa emot känslorna som kommer vilja styra jag ska klara det
Du kommer aldrig kunna göra mig ledsen igen
Forget it because I have done it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0