Välkommen till min nya blogg

Jag f?r ett tag sen:p

Jepp då har man skaffat en blogg igen den förra gick det inge vidare med så. Men fick lust att skaffa en igen känns ibland som man behöver skriva av sig lite. Ganska ofta är det så i mitt liv, händer såna saker som fastnar i huvvet.

Som idag kom jag på mig själv med att tänka det får jag inte göra det kan ja inte göra då blir han arg. Alltså det var ju längesen det tog slut och jag borde ha fått bort allt som har med han att göra. Men nej allt det han sa till mig att jag inte fick eller andra saker han var bestämd på sitter kvar som sten. Vet inte hur jag nånsin ska våga lite på någon kille efter allt han sagt och gjort, känns bra att det tog slut fattar inte varför jag ens var tsm med honom men det är sånt man inte kan ändra på nu. Hoppas jag inte är så osmart en gång till i mitt liv.

Bättre lycka nästa gång:)

Så nöjd över att brynäs vann igår, jag tycker det var ett riktigt mål!!
1 - 0 i matcher te Brynäs över Hv som det ska vara. hoppas det går hela vägen.

Nej får ta o skriva mera en annan dag nu måste jag sova snart om jag ska orka upp imorrn. Tjingo lingo:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0