förra året..-..-..

hmm julen blev bra, blev mycket buzz:P väldans skoj om det inte var sport frågor då var de lite drygare. sen mycket mat o annat gott precis som det ska vara:D sen åkte vi hem på juldagen då även maria åkte hem då hon skulle till egypten på annandagen, lyllo henne:) Jag vill oxå utomlands men william är för liten än.. då träffade vi nisses kusiner, Anna, Jonas och louise:) trevligt hade inte träffat anna tidigare men hon verkade trevlig. Sen kom martin hit dagen efter och nisse o han satt o spelade:P
Hmm sen blev de väl ganska lungt.. På måndagen kom Lina, Kajsa och Carro hit:) Vi gick och åt på pizzerian här och då träffar lina på någon kompis uppe från umeå:P hehe vi tyckte det var lite skoj:) sen spelade vi kajsas spel våga fråga, och roligast när carro kom på veckans värsta. Veckans värsta var så att alla skulle skriva 2 saker man fick välja mellan att göra på en lapp sen hamnade lapparna i en påse och man fick dra en och välja vad man skulle göra. Jag skrev en lapp som var väldigt inriktad på carro, och som tur var fick hon den;) hehe inte för hon blev så glad men jag tyckte det var väldans skoj:)
Sen fick vi en gammal byrå efter kajsa som det var massa pokemon o bamse klistermärken på:P hehe:)
Sen blev carro kvar hos oss, ahmed var även förbi en sväng och spelade lite wii.
Carro skickade sms till ahmed när hon trodde hon skickade till sin klasskamrat mycket roande:) sen såg vi oceans elven o carro sov typ halva filmen. sen när filmen var slut somnade nisse o william. så carro o jag gjorde ren byrån så nu ser den som ny ut:P hehe men jobbigt var det.

Dagen efter skjusade vi hem carro sen plockade vi upp lina o markus på vägen till valbo. där de inte blev något särskild handlat för min del fanns inget jag fastnade för. vi skulle ha köpt en tv men den var slut..:( aja får bli en vid ett senare tillfälle.,. sen på vägen hem bytte vi bil med pappa o mamma. pappa ska fixa lite med bilen före den ska in på besiktning.
skriver mer senare william vaknade nu så måste ta hand om han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0