Gullungen 1 år! :) <3

Idag fyller William 1, tänk att tiden gått så fort redan är han ett år:P
Och sluta ammat har han också inte för att han tyckte eller tycker det var en bra grej men det gör jag.
Så skönt att slippa vara så låst hela tiden nu kan jag mer lämna han en stund utan att det är akut.
Tagit 5-6 steg som mest har han gjort så snart börjar han väl gå skulle jag kunna tro.

Idag fick william en special macka/ tårta till frukost,. tårtmacka kan vi kalla den. tog 2 skivor bröd skärde bort kanterna, mosade banan o la i mellan och la sen i tu skärda vindruvor på mackan o sen satt jag dit ett ljus:P Han tyckte det var super gott o åt upp den på ett kick:P

Sen har hans mormor, morfar o gammelfarmor varit här, o han har fått en blå bobbycar, lite böcker, ett pussel, lite kläder o nån bil:) Just nu är det lungt en stund william vilar en sväng sen kommer det mer folk:) Kciki o Kajsa borde vara här när som helst om de inte har gått vilse;) hehe

Nej men hare så bra btw det var skitbra att de förlängde sökningen till högskolan till 12 idag annars hade jag inte hunnit söka inte för jag har någon som helst aning om vad det var jag sökte till slut;9

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja va tiden går fort, tänk att han redan är ett 1 år:P Var så ledsen att jag inte kunde komma på hanns födelsedag:( men jag får träffa han en annan dag och ge honom presenten:P Hoppas att vi ses snart gumman.. Hur går de med amningen då? Puss<3

2009-04-18 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0