Mamma/ Mormor

Har egentligen aldrig förstått mig på att man ska ha en bärbar dator men nu känner jag att de skulle sitta fint med en. Då skulle jag lugnt blogga mer än vad jag gör nu. Men men har inte direkt råd att köpa en så får klara mig ändå. Och det skulle även vara roligt kunna sitta och göra en massa saker. I want one:P

Mamma har varit här idag, vi har varit ute typ hela dagen. varit i många affärer har testat massor med jackor:) Hittade en jag gillade till sist så nu har jag en ny jacka en höstjacka före jag börjar använda min vinterjacka. kanske kan lägga ut ett kort på den senare om jag komnmer ihåg det.:P
Sen var vi in på apoteket och köpte näsdroppar åt både mig och william. Han hade feber igår men idag har han bara varit väldigt snorig så får hoppas det inte blir nå feber. Han har sovit extrem dåligt inatt på grund av förkylningen. så ikväll får hn näsdroppar så hoppas jag han får en bättre natt i natt både för min och hans skull.

Vi var och åt också mamma åt något som var ganska salt, snacka om att hon var törstig hela tiden sen:P
imorgon ska hon också hit men då med jobbet men vi tänkte käka lunch ihop alla fall:)
Sen ska vi nog till nisses mamma som fyller år imorgon.

Nu ska jag söva william han är väldigt trött nu så ska lägga han en sväng. skriver om dopet i nästa inlägg:)


William och jag i somras:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0