längesen sist

var ett tag sen jag skrev nu. Har inte orkat och inte haft tid.
Men äntligen har jag gjort klart plugget eller alla fall det jag måste göra. Struntar i de resterande som är kvar.
Nu ska jag bara slappa och vara ledig ett tag, bara umgås med William.
Förra måndagen vände william från rygg till mage första gången han var så gullig när han gjorde det:)
Men att ligga ner är inte så roligt för tillfället utan han vill kunna mer men det kan han inte än.

Han har börjat med smakpotionter nu också. Han verkar tycka det mesta är gott.
Gapar och ska själv föra skeden till munnen. har några fina kort på honom när han käkar morot, men tror inte jag lagt in dem på datan än men ska kolla det.

På lördag är det dop:D Är nyfiken på hur William kommer göra om han kommer vara ledsen eller glad. hoppas på en glad filur men brukar vara hans sovtid ungefär när dope är så han kommer kanske vara trött.

suck idag jobbar nisse kanske till 9:/ vad ska man hitta på då? har inte en aning. hmm vi får väl ta en promenad eller något men är så sjukt trött idag så vet inte om jag orkar.. Jaja något kommer man kanske på att göra.

Ska inte vänta så lönge tills nästa gång jag skriver nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0