5 månader:D

Igår blev han 5 månader tänk vad tiden går fort:) allt går så snabbt så här i början man kommer nog sakna lite av den här tiden sen när han blir äldre. Men man får ta vara på dagarna och leka med honom så mycket som möjligt så man inte senare ångrar att man inte gjorde det ena och det andra.

igår klippte sig Nisse han ville väl snygga till sig inför dopet på lördag eller något. Under tiden gick William och jag i affärer:P skoj man gör inte de så ofta nu förtiden men det finns ju inte heller så roliga i söderhamn så inget man saknar direkt. Testade 4 olika jackor 2 av dem var helt okej men kunde inte bestämma mig så de blev ingen jacka:( Får se om de finns kvar nästa gång jag kommer dit så kankse man kan ha med ett smakråd som kan hjälpa en att välja mellan dem:) William sov ju så han kunde inte ge någon hjälp inte för jag vet om de hade hjälpt så mycket med honom heller:P han hade väl bara skrattat eller något sånt:P hehe

Har börjat spela World of warcraft(WOW) nu fast jag alltid varit så negativ mot det. Men lovade Nisse att jag skulle testa så nu har jag skaffat en druid, skaffa den förra onsdagen. Har level 20 eller 21 nu. Har ju katten nu;) så nöjd. har bestämt att jag ska levla den till 70 sen kan jag sluta spela, då har man ju något att göra alla fall.
Hittills tycker jag det varit helt okej, men inget spel jag skulle kunna ägna så mycket tid som vissa gör. Utan för mig funkar det som ett tidsfördrift. Har man inget annat för sig funkar de.


Hej svejs;)


Kommentarer
Postat av: sofia

haha =) jag spelar också WoW =)

2008-09-17 @ 18:58:46
URL: http://kaldorei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0