11 okt

Idag är det 11oktobert om 5 dar är william ett halvår:) oj vad tiden går snabbt,.
Han har börjat käka gröt nu oxå på eftermiddagarna, han verkar tycka det  är gott:) och nu har vi tagit ner och börjat använda matstolen oxå vilket gör det mycket lättare att mata honom. Så skönt man har två fria händer och allt kladd hamnar inte på en själv hela tiden;)

igår var vi och tittade på ett hus men kändes som det var för mycket som skulle göras med huset för att det skulle vara värt att köpa det. Men fint var det:) så det kommer bli en hyreslägenhet i stället en trea under tiden vi letar något annat. Vi la även utan våran igår på internet ( http://www.blocket.se/vi/18524544.htm?ca=5_s). Får hoppas den blir såld. Har ringt en idag som ska komma och kolla på måndag så nu blir det att städa och göra fint här:)

Idag har jag bara varit ute och gått får se om det blir en sväng till verkstäderna. beror på om nisse hör av sig snart.
hmm just jag har ju tittat på två filmer idag oxå. be kind rewind och den magiska leksaksaffären, devar bra båda två. roliga:)--




Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Be kind Rewind såg jag och Björn förra helgen. Jag tyckte att det var väldigt bra, sen såg vi Ghostbusters bara för jag inte hade sett den och det fanns en sån fin koppling:P



Hoppas allt är bra!

2008-10-12 @ 10:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0