William:)

Igår givk william och jag o tittade efter en tvätt tid men blev inte att vi bokade någon ändå för fanns inte de tiderna jag ville ha:P så nu måste jag gå o boka en idag istället.
funderade på om jag skulle åka till biblioteket igår o hämta ut williams bok men då kom nisses mamma så vi blev bara hemma. sen hyrde vi en film, blev indian jones den nya orkar inte skriva ut namnet på den. den var sådär var ganska förutsägbar om man säger så.

William har börjat prata annorlunda nu, låter så gullig, låter ungefär dada o bla lite sånt så söt så:) Sen förösker jag få honom o sova i säng men det är typ omöjligt, inatt sov han i sin säng ungefär en timme kanske inte mer allafall. men på mornarna när nisse har åkt o jobbat så spelar det ingen roll om william ligger där för då finns det mycket plats:)
vägrar äta gör han också tror han tycker det är jobbigt tar upp till en timme o försöka få i han maten ibland, o då har man bara lyckats få i han lite grann. Suck hoppas det blir bättring snart.

william trivs allafall med att ha det större han rullar omkring lite överallt:P

idag blir det hmm en promenad om jag orkar ta mig ner för trappan med vagnen o sedan en sväng till gamla lägenheten skulle jag tro. måste handla idag oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0