Trappen går åt fel håll

så känns det just nu har varit lite halv deppig länge men känns som jag endå varit på väg åt rätt håll. men nu känns det som det bara är ytterst lite som håller mig borta från att sjunka ner djupt i depritionen. Det jag försöker tänka på som oftast hjälper är william att jag vill inte att han ska behöva ha en deprimerad mamma. utan jag försöker vara glad och tänka på honom. just nu känns allt jobbigt att inte ha något att göra på dagarna, att inte ha några vänner som bor nära som man kan hitta på något med + mycket mer. känns ungefär som jag gör samma sak vareviga dag. aldrig något nytt eller något roligt. ungefär så här är en dag för mig
går upp ungefär 8-9 byter om på william, jag äter frukost
william äter lite o sover sedan en sväng.
vid 11 äter william idag var det pasta o kyckling. o päron till efterrätt
sen leker william ett tag medans jag äter
sen tar vi en promenad eller bara är inne
sen är det dags för en mat o william sover ett tag efter det
sen vid 4-5 ska william ha gröt o sen leker han lite medans jag äter
sen blir det bara att kolla på tv eller film o sen sova
+ en hel del blöjbyten under dagen.
sen under natten ett par matningar.
sen börjar de om igen:/

blev alla fall en promenad idag gick o lämnade tebaka filmen o sen gick jag o handlade lite men glömde frimärke det som var de viktigaste får fixa det imorgon istället. blev inget till gamla lägenheten idag blir imorgon istället. Hon o sergio kommer till söderhamn imorgon runt lunch så då ska vi dit o släppa in dem. o hämta posten som antagligen fortfarnade kommer dot fast man har adressändrat. Har ingen hemtelefon än heller telia är cp allt ska var aså jäkla krångligt så. men senast måndag ska vi ha telefon igen alla fall. skönt :)
Nisse är hos en kompis så jag o william gör typ inget tittar på barnprogram:/ inte så roligt men men hare bra alla
Hoppas på en roligare dag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0