sjuk:(

igår åkte nisse o jobbade sen kom han hem vid 9- 10 för det blåste för mycket så de hade inte gjort ett dugg.
Sen kom en tekniker från telia och fixade telefonen så nu har vi telefon igen:) Skönt. 
Sen blev det tvättning, hade väldigt mycket tvätt så var lite segt men men nu ska vi börja tvätta oftare så det inte hinner bli så mycket.

Idag lr redan igår kväll lände jag av att jag började få ont i halsen så inatt har jag haft svårt att sova på grund av att det gjort så ont. sen idag gör det ont, har druckit honungsvatten o sånt, sen är jag även täppt och har huvudvärk inge roligt alls tycker inte om att vara sjuk:( tänkte kanske börja sätta upp lite julpynt snart då inte allt utan kanske någon ljusstake o så. hade tänkt idag men tror jag vilar istället om william tillåter det,..

William har så svårt att somna om kvällarna nu för tiden vet inte vad de kan bero på men måste försöka få honom att somna tidigare är jobbigt när han är vaken längre än en själv. men han har alla fall börjat ätit lite bättre så det är ju något positivt:)

undra om nisse farmor kommer förbi idag hon ringde igår o sa det alla fall men hon har inte dykt upp en alla fall. annars händer det nog inte mycket idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0