fortfarande sjuk:(

igår var de som värst hade feber, o kände mig helt borta. idag är de lite bättre har inte ont i halsen längre och tror inte jag har feber. men snuvan är fortfarande kvar. hoppas jag blir fris´k före helgen så den blir bra. WIlliam har oxå varit lite hängig och känts lite varm men inget mer som tur är vill inte att han ska bli sjuk.

idag har william och jag inte gjort så mycket, men får se om nisse slutar i tid så vi kanske ´hinner åka o kolla på en ny bilbarnstol åt william för den han har nu börjar bli för liten. Skulle vara skönt att få det gjort men kostar en del men nisse farmor skänkte lite pengar till köpet igår när hon var här o hälsade på.

Det var en som ringde angående lägenheten för någon dag sen också blev väldigt chokad. är ju ingen som hört av sig på ett tag men han ska kanske komma o kolla i helgen får se om det går bra för marina först bara. om vi säljer lär vi ju fixa något nytt till henne lr de kanske inte vi behöver göra men hjälpa till o hitta något alla fall. men vem vet om han som ringde ens kommer vilja köpa den?

Jaja hade tänkt att sätta upp ljusstakarna i  fönstren idag men har inte orkat.

till helgen blir det kankse alborgen, beror på om jag orkar. sen blir det hem till mamma o pappa o baka o gå på julskylting:P nej nu ska jag försöka få william att sova en liten stund så jag kan få i mig lite käk:)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej :) Lina heter jag. Jag designar bloggar. Fixar headers, redigerar bilder, ändrar färg o typsnitt. Ja, rubbet :) Är du intresserad, så hör av dej! :)

2008-12-01 @ 19:30:22
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!



Kollade på bilder på William på facebook idag=)

Hörde att han och farmor hade lekt på Solberga, hoppas de hade kul!



Vad önskar du dig i julklapp i år då?

HAr inte hunnit hitta några klappar alls jag, så det är bäst jag sätter fart.

Kramar från Lina=)

2008-12-07 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0