E- center med mera:O

Idag tänkte william och jag ta bussen till e center men blev att vi gick istället var rätt kallt men man blev varm efter ett tag sen kollade vi runt efter något till nisse på fars dag men inte fanns det något inte. men jag köpte en försenad födelsedagspresnt däremot så något blev det alla fall:P men jag har köpt ett shampoo som william ska ge ett cocos shampoo han älskar cocos lukten, vilket inte jag gör:/ haha men vill han ha det så lär han få ha det.
Sen tog vi en buss hem igen. fick betala för vuxen på bussen:( blä för busschafförer..

ååh förra fredagen hade jag velat varit i sthlm och tittat på SP på annexet, men men får nöja mej med att lyssna på skivorna:/ helst nyaste skivan:)



Nu har jag lagt in bilderna på datan alla fall:P

Testade sin nike dress:P

Kommentarer
Postat av: sofia

åååh, jag älskar också Simple Plan =) Gillar typ det mesta inom kategorin Highschoolrock =)typ falloutboy, April Sixth,maydayparade, panic at the disco and so on =) Såååå bra musik!

2008-11-07 @ 08:45:15
URL: http://trasigleksak.wordpress.com
Postat av: Christine

Åh så söt han blev i dressen :)

2008-11-11 @ 14:43:14
URL: http://echristineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0