They dont belive me:P hehe

Idag har jag berättat för en jag inte hade tänkt att berätta för alla fall inte före jag berättat det för en annan men vi kom in på saker så jag måste ta det med henne. Och inte oväntat trodde hon mig inte först utan trodde inte hon skrev med mig utan att det var någon som hittade på:P Men nu vet då hela bygden om det snart skulle jag tro.
Helst mitt ex vilket jag inte har velat på grund av att han är en sån man inte vet hur han kan reagera på saker men men hoppas det inte ens märks.
Är ju glad för den saken att jag inte bor här mer, o det där var läskigt sagt:P hehe
Känns som jag inte bor här eller i söderhamn känner mig som en gäst på båda ställerna:/

Det är bara 4 veckor kvar nu:s börjar bli nervös nu,.

Vet att det är minst 3 personer till jag måste ta det med på dessa 4 veckor.. suck...

Nej nu måste jag sluta ska laga mat o göra lite reda tills mam o pap kommer hem inatt,. plus att jag måste plugga lite mer till Ma tentan imorgon är super nervös tror inte jag kommer klara det:(

Björn var rolig igår he rocks:P men avgudar han inte som Kajsa;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0