Helgen:(

Hmm i helgen har jag inte gjort mycket i fredags blev lite idol sen blev det lite wii:P Sen i lördags skulle nisse på julbord så jag blev bara hemma o tröka jag o william tittade på mamma mia,:P den är ju så bra:P nisse har sagt att han vägrar titta på den tills det har gått en vecka utan att han hört eller att jag sjungit musiken från det vilket nog kommer ske om väldigt lång tid så får väl se den ensam då:)
Sen igår var vi iväg till e center för att handla lite julklappar men hittade bara 2 och inte till den personen jag letade till heller:S suck trött på det nu..¨ Sen åkte vi och åt på aspendos med ahmed o marcus.. på vägen hem igen hyrde vi en film jiddra inte med zohan.. den var ganska skoj lite fjantig oxå.. men men så kan de va:P

idag sov william jätte länge jag hann till o med gå  upp före han, brukar vara så att han väcker mig o vi går upp då. Men imorse var det inte så jag hann göra lite av varje före han vaknade, vid halv 11:P
Ja sen har dagen bara rulla på jag har inte gjort så mycket mer skulle ha åkt in till stan ifall nisse slutat lite tidigare idag men blev inte så blir snarare att han kommer jobba senare så han kanske kommer komma hem framemot 7-8 någon gång men vi får se hur det blir.. Nu ska alla fall william o jag hitta på något..

Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0