What a tönt

Ja det var som man kunde ha trott då, massa skit har sagt undertiden vi var tsm. typ att jag stökade till hos honom att jag inte ville träffa hans kompisar fast det i själva verket var han som inte ville stå för mig. ville inte ha med mig bland hans kompisar. vågade väl inte stå för att han hade oreda och att det var han som ställt till det utan hittade på istället att de var jag som gjort det. kul att få höra sånt sen undra vad folk trodde om mig liksom när han sa sånt där. Bra att de fanns vissa som fatta att det inte var så allafall.. Usch kommer aldrig hitta nån som man vågar lita på efter honom. Men under kan ju ske, kan man hoppas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0