Boring..

Fråger o svar 

. Om du kunde bygga ett hus var som helst, var skulle det bli?
-  Oj svårt men kanske spanien:P
. Vilket är ditt favoritplagg?
-  Mina lee jeans
. Bästa fysiska detalj hos det motsatta könet?
- Svårt att säga bara en men ögonen då.
. Vilken är den senaste CD'n du köpte?
-  Förlängesen för att jag ska komma ihåg.

. Var är du helst?
- I någons famn
 Var är du minst gärna?
- Hemma 
Var blir du helst masserad?
- Ryggen, nacken
 Vilket är viktigast: stark i sinnet eller stark i kroppen?
- Stark i sinnet

. Hur dags vaknar du på morgonen?
- När klockan ringer eller sent
. Vad gör dig riktigt arg?
-  När folk inte ger sig eller när allt går emot en.
. Om du kunde spela något instrument, vilket skulle det då vara?
- Elgitarr
. Favoritfärg?
- Blå

 Vad har du under sängen?
- Ett monster eller kanske Mille o en massa skit.
 Tror du på ett liv efter döden?
- ja
. Vilken årstid föredrar du?
- Sommar
. Vilken hushållssyssla tycker du är tråkigast?
-  Städa

 Om du kunde få en superkraft, vilken skulle det då vara?
Hmm svårt måste funder på det.
 Om du har en tatuering, vad föreställer den?
- Nej men kanske blir en nån gång.
Kan du jonglera?
- Kunnat någorlunda i alla fall, men nu kan jag inte
 Vilken är din favoritdag?
- Lördag

 Vad finns i bagageutrymmet av din bil?
- Har ingen bil, men skulle jag haft en skulle de vara allt man kan tänkas behöva ha där:p
. Vilket föredrar du: sushi eller hamburgare?
-  Hamburgare så klart:P
Händer i helgen?
 Träffa syrran och kussen, bowla m.m:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0