Segt

Blä projektarbete är inte roligt ska vara klart om bara någon dag känns som att jag inte hinner med att göra något annat än att plugga fast jag igentligen inte pluggar så mycket, utan mest hittar på roligare saker för det är så boring. Men snart är det över:)


I måndas var jag och lämnade blod, var lite läskigt men det gick bra. Gjorde lite ont men inte mycket. Fick sedan järntabletteter som jag ska ta en o dagen. Känns ändå som man gjort nåt bra den här veckan.
Sen mötte vi Nisse och Ahmed de skulle käka på bk, sen åkte vi hem te mig en sväng.
Carro och jag badade oxå;) Var ganska kallt men faktiskt inte jätte kallt.. Redan tagit första dopet den 23/4 lite nöjd:P Sen blev det en massa annat tok oxå.

Igår var det första gången jag körde på skolan var så nervös men det gick väl helt okej. läraren sa att det vara ganska bra, han sa oxå att jag skulle tjäna många lektioner på en sak ja kunde orkar inte förklara vad det var. Men men går nog bättre nästa gång. På torsdag börjar teorin oxå, känns skönt att komma igång så jag får mitt körkort någon gång. vill ju ha det före sommaren.

skoj att man gick vidare från förra uttagningen o att man ska på en andra intervju hoppas de går lika bra nu så jag får jobbet skulle behöva ha det. Får se hur det går på torsdag. Håll tummarna åt mig:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du var jätte bra att du lämnade blod:) Det var en bra sak du gjorde:) Det årdande sig med pa iallefall känns könt nu kan jag tänka mig.. Tänk att vi badade så tidigt riktigt nöjd att jag kom i:) Jag tycker du är duktig att köra du gör det bra... Älskar dig gumman min

2007-05-04 @ 16:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0